O mně:

Jmenuji se Martin Sabol a v oboru informačních technologií pracuji už více než 14 let. Vystudoval jsem středoškolský obor počítačové systémy a poté jsem dva roky působil jako IT technik, sedm let jako IT administrátor v bance a následně také jako externí konzultant se specializací na síťovou bezpečnost. Během této doby jsem úspěšně vystudoval vysokou školu v oboru Správa informačních technologií. Své zkušenosti a znalosti již druhým rokem nabízím i vám. Bližší informace o mých znalostech můžete nalézt níže.

Nejspíše teď hledáte odpověď na tuto otázku:

„Proč mám právě s tímto člověkem spolupracovat?“

Hledáte člověka, který zná dobře techniku a přitom ctí slušnost v mezilidských vztazích?

Chcete spolupracovat s někým, kdo dává přednost osobnímu jednání před „pouhou“ komunikací přes internet? Jsem tu pro Vás :).

Kromě své profese se zajímám i osobní rozvoj, filosofii, psychologii a další blízká témata. Došel jsem k poznání, že při navazování mezilidských vztahů, v práci i v soukromí, vždy vstupujeme tak trochu na neprobádané území. Nikdy nevíme, co nás čeká. Proto Vám o sobě chci napsat víc než jen reklamní přehled toho, co nabízím.

Proč jsem se osamostatnil a přestal být zaměstnancem?

V průběhu získávání praxe, jsem stále víc a víc pociťoval svázanost v rámci stanovených pravidel zaměstnavatelů. Představa rutinní každodenní práce ve mně vždy vyvolávala pocity ztráty času, který jsem chtěl spíše investovat do získávání zkušeností. Nechápal jsem postoje nadřízených a odsuzoval je, vnitřně rebeloval a narážel na mantinely, které mi bránily v autonomii. Vše dospělo do bodu, kdy jsem se chtě-nechtě musel osamostatnit a najít svou vlastní cestu.

Jdu tedy svou vlastní cestou, abych během ní pochopil mnoho z těch věcí, které jsem jako zaměstnanec odsuzoval a nechápal. Stejně tak se stává, že se ujistím o správnosti svých vlastních názorů.

Sice jsem netušil, jak to někdy může být obtížné, učím se ale každým dnem tak, jak jsem chtěl.
Vždy se snažím o férové jednání. Ctím pravidlo, že obchod je dobrý, když jsou spokojení všichni zúčastnění.

Problémy zákazníků řeším s otázkou: „Jak bych to chtěl mít zařízené ve své firmě?“

Vzdělání:

Bankovní institut vysoká škola Praha
Studijní obor: Informační technologie  
Specializace: Správce informačních systémů 

Střední průmyslová škola elektrotechnická Ječná, Praha 2
Studijní obor: Elektronické počítačové systémy 

Praxe:

  • Administrace informačních systému a poskytování technické podpory v bankovním sektoru
  • Poskytování služeb v oblasti nasazení, správy síťových a bezpečnostních IT technologií pro zákazníky z oblasti bankovnictví, telekomunikací, energetiky, automobilového průmyslu a pod.
  • Správa IT malých, středně velkých firem
  • Správa aplikačních, DB serverů, klientských stanic, zajištění bezpečnosti IS na úrovni na úrovni LAN a OS
  • Školení uživatelů
  • Technická podpora prodeje
  • Návrhy a realizace optických, ethernet, bezdrátových spojů a LAN
  • Testování nových produktů pro uvedení do prodeje (síťové technologie)
  • Testování a řešení chyb v rámci HW a firmware u aktivních síťových prvků
  • Snižování rizik plynoucích z provozu IT
  • Auditní činnost
  • Plánování zdrojů IT
  • Zavádění procesů v rámci chodu firmy

Znalosti v oboru IT:

  • Všeobecný přehled v technologiích, vývoji, správy a managementu informačních systémů
  • Administrace Windows server 2012-22 (AD, Exchange etc.)
  • Administrace Hyper-V, VM-Ware
  • Scriptování CommandLine + PowerShell
  • Odborná znalost OS na úrovni správce Win7 – Win10
  • Administrace aktivních síťových prvků L2 – L7
  • Administrace FortiGate, Mikrotik OS
  • Odborná znalost protokolu TCP/IP a HTTP
  • Odborná znalost hardwaru počítačů a serverů
  • Administrace VOIP
  • Základní znalost správy linuxových stanic

Certifikace:                        JUNIPER JNCIA, PalloAlto TRAPS DAP, F5 Administration

Zájmy:                                 Lezení – instruktor, plavání, jóga, příroda a turistika, filozofie, bodywork, osobní rozvoj

Pro osobní schůzku mě můžete kontaktovat pomocí kontaktního formuláře, emailu nebo telefonicky: